Over Ellen

Ellen Kleinlangevelsloo

Over Ellen

Als content director bij The Post, bureau voor contentmarketing was ik jarenlang strategisch en redactioneel verantwoordelijk voor ‘de inhoud’. Ik ken de huidige online wereld en verdiep me graag in de verhalen achter de bedrijven of organisaties van mijn klanten. Ik luister en vraag net zo lang door totdat ik het begrijp. Op die manier maak ik me jouw verhaal eigen om dat vervolgens te vertalen naar het publiek waar jij naar op zoek bent en dat bij jou past.

“Ik verdiep me in een bedrijf, voer gesprekken met medewerkers voor een compleet beeld. De puzzel die zich dan afspeelt in mijn hoofd, is pas af als het verhaal rond is.”

Het is heus niet alleen een kwestie van inhoud...

Ik hoor het je denken. En daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Want succes met contentmarketing is ook een kwestie van vorm, van timing, van vindbaar zijn, van slimme marketingtechnieken, van geluid en van nog veel meer. En laat ik daar nu een heel fijn, groot netwerk voor hebben! Vormgevers, webbouwers, animatoren, cameramensen, fotografen, illustratoren, SEO- en SEA-specialisten. Kortom, voor alle aspecten van contentmarketing kan ik iemand inschakelen. En als je het prettig vindt, treed ik vervolgens op als contactpersoon, verzorg ik de briefings en bewaak de kwaliteit.

Voor wie?

Vanuit Kwestie van inhoud adviseer ik organisaties van zeer diverse pluimage. Van heel klein tot middelgroot. B2b en b2c. Mijn ervaring is dan ook behoorlijk breed. Gestart bij de overheid, als communicatieadviseur bij Agentschap Telecom. Vervolgens werkte ik als adviseur bij woningcorporatie De Woonplaats. Vanuit Bind | interactieve communicatie, waaruit The Post is voortgevloeid, werkte ik onder meer voor Brandweer Nederland, Euroma, AbbVie Logistics, Maan Group, Triflex, Alticom Datacenters, Provincie Overijssel en Gemeente Zwolle.