Ik herinner me nog goed dat we elk jaar met Pasen een grote fruitmand ontvingen van mijn oma. Wat een geweldig cadeau! Met fruitmanden in een eigentijds jasje heeft De Buurman die ouderwetse fruitmand nieuw leven ingeblazen. We ontwikkelden hiervoor een compleet nieuw concept: De Fruitman. Met dito website, kaartenset en leaflet.
Een echte held
In opdracht van De Buurman, aanbieder van Maaltijdboxen en (web)shop met veelal lokale producten, schiepen we Fruitman. En we, dat zijn in dit geval Ivar van Veen en ik. Fruitman is een echte held. Hij bezorgt fruitgeluk in heel Nederland: versgeplukt fruit van Lokale Helden, hardwerkende telers uit de buurt.
De appel valt niet ver van de BOOM!
Met namen als Pluk de Dag, Knal lekker door en Smak naar Meer en in een hippe Comics stijl laat Fruitman zien dat een fruitmand echt niet alleen een passend cadeau is bij ziekte. Maar bijvoorbeeld ook als iemand de marathon gaat lopen of wil starten met afvallen. En in corona-tijd is fruitmand Knal lekker door natuurlijk perfect om bij je medewerkers te laten bezorgen.
Daarover gesproken… … De Fruitmand bezorgt ook werkfruit! Dus wil je als werkgever jouw personeel dagelijks van een gezonde traktatie voorzien, ga dan heel snel naar defruitman.nl. Je vindt Fruitman ook op Instagram en Facebook.
Geluk moet je delen. Daarom zit in iedere fruitmand die De Fruitman bezorgt één vrucht om door te geven. Je herkent ‘m aan de fruitgeluk-sticker.
Samenwerking
- – Concept: Ellen & Ivar van Veen
- – Webteksten & persbericht: Ellen
- – Vormgeving: Ivar van Veen
- – Website: Balster Webdesign
- – Fotografie: Kim Hofstee
Ook toe aan een nieuw concept?
Ik denk graag met je mee.