Waar zit je publiek?
Hoe breng je jouw verhaal onder de aandacht bij jouw publiek? Welke content je maakt, hangt af van het publiek dat je wilt bereiken. Publiek dat nog niks van je nodig heeft, kun je bijvoorbeeld inspireren met je content. Publiek dat wél op zoek is naar jou, kun je juist concrete oplossingen bieden. Publiek dat al bij je koopt, kun je dan weer met de juiste content aan je binden.
Ik kruip in de huid van je publiek om erachter te komen waar en in welk stadium dat zich bevindt. En welke interesses het heeft. Om vervolgens voor elke laag en op iedere plek passende content aan te bieden, die weer terug te leiden is naar jouw bedrijf of organisatie.
Waar en hoe publiceer je?
Jouw verhaal in de juiste vorm en op de juiste plek publiceren; daarin ben ik ook graag sparringpartner voor je. Zodat je vindbaar bent met je website. Zodat je jouw content optimaal en : je website, nieuwsbrief, sociale media. Elk sociale kanaal kent zijn eigen
Maar wellicht ook op
Gesponsord inzetten.
- Vakbladen
- Online platforms voor beroepsgroepen
- Youtube
- Nieuwsbrieven
- Magazines
- Persberichten en advertorials