Beginnen met contentmarketing of op zoek naar nieuwe inspiratie? Een goede verhaallijn is het beste vertrekpunt voor een contentmarketingstrategie. Ik help je graag met het formuleren van jouw merkverhaal en laat je zien hoe je er praktisch mee aan de slag gaat.
Wat boeit jouw publiek?
Om de verhaallijn voor jouw merk helder te krijgen, is het niet alleen goed te weten waar de kracht ligt van je bedrijf. Het is vooral belangrijk om inzicht te hebben in de interesses van je publiek. Contentmarketing draait immers om de zoektocht naar, de uitbreiding van en het vasthouden van dat publiek. Dat doe je door relevante verhalen, video’s, foto’s of animaties te maken en slim te verspreiden.
Maar hoe kom je er nou achter wat jouw publiek boeit, welke vragen ze hebben en welke problemen ze graag opgelost zien? Ik help je om je te verplaatsen in jouw publiek. We doorlopen samen de reis die zij afleggen en verdiepen ons in alle fasen van hun zoektocht naar antwoorden of inspiratie. Met een flinke dosis gezond verstand en door gewoon te dóen en te ervaren, komen we tot een heldere aanpak. Samengevat in een heldere contentmarketingstrategie.